Pulje 2 - 4. Klasse

Info

Stævne: HUK Skolehåndbold stævne 2015
Stævneansvarlige
Der er ikke registreret nogen turneringsansvarlige
https://foreningsportalen.dgi.dk/Report/MatchListCreateXL.aspx?Pool=17023

Stilling HUK Skolehåndbold stævne 2015
4. Klasse
Pulje 2

Hold Kampe V U T Score Point
1. Usserød Skole - 8 5 5 0 0 37-14 10
2. Usserød Skole - 12 5 4 0 1 26-18 8
3. Vallerød Skole - 8 5 3 0 2 24-19 6
4. Usserød Skole - 2 5 1 1 3 20-28 3
5. Kokkedal Skole - 2 5 0 2 3 11-20 2
6. Vallerød Skole - 2 5 0 1 4 9-28 1

= Hold musen henover ikonet, for at se den anvendte stillingsregel
https://foreningsportalen.dgi.dk/Report/MatchListCreateXL.aspx?Pool=17023

Komplet kampprogram
HUK Skolehåndbold stævne 2015
4. Klasse
Pulje 2

Kampnr. Dag Dato/tid Hjemme/Ude Sted/bane/hal Resultat
Fredag 19-06-15 09:10 Usserød Skole - 8 - Usserød Skole - 2 - Street Bane 5 8 - 2
Fredag 19-06-15 09:10 Vallerød Skole - 8 - Vallerød Skole - 2 - Street Bane 6 6 - 0
Fredag 19-06-15 09:10 Kokkedal Skole - 2 - Usserød Skole - 12 - Street Bane 7 0 - 2
Fredag 19-06-15 09:30 Vallerød Skole - 2 - Usserød Skole - 8 - Street Bane 5 1 - 8
Fredag 19-06-15 09:30 Usserød Skole - 12 - Vallerød Skole - 8 - Street Bane 6 6 - 3
Fredag 19-06-15 09:30 Usserød Skole - 2 - Kokkedal Skole - 2 - Street Bane 7 5 - 5
Fredag 19-06-15 10:00 Vallerød Skole - 8 - Kokkedal Skole - 2 - Street Bane 5 4 - 3
Fredag 19-06-15 10:00 Usserød Skole - 2 - Vallerød Skole - 2 - Street Bane 6 5 - 3
Fredag 19-06-15 10:00 Usserød Skole - 8 - Usserød Skole - 12 - Street Bane 7 7 - 5
Fredag 19-06-15 10:50 Usserød Skole - 8 - Vallerød Skole - 8 - Street Bane 5 7 - 5
Fredag 19-06-15 10:50 Kokkedal Skole - 2 - Vallerød Skole - 2 - Street Bane 6 2 - 2
Fredag 19-06-15 10:50 Usserød Skole - 12 - Usserød Skole - 2 - Street Bane 7 6 - 5
Fredag 19-06-15 11:30 Vallerød Skole - 8 - Usserød Skole - 2 - Street Bane 5 6 - 3
Fredag 19-06-15 11:30 Vallerød Skole - 2 - Usserød Skole - 12 - Street Bane 6 3 - 7
Fredag 19-06-15 11:30 Kokkedal Skole - 2 - Usserød Skole - 8 - Street Bane 7 1 - 7

Til toppen